Terapia pedagogiczna

Pracownia NZURI to miejsce, gdzie możesz przyjść z trudnościami swojego dziecka. Poprzez diagnozę dojrzałości szkolnej i prowadzone zajęcia z terapii pedagogicznej staramy się likwidować oraz przezwyciężać zaburzenia percepcyjno – motoryczne. Wpływamy na dziecko, aby ustrzec go przed trudnościami wychowawczymi oraz niepowodzeniami szkolnymi na dalszej drodze edukacji.

Głównymi i najbardziej powszechnymi problemami wśród specyficznych trudności w uczeniu się są dysleksja, dyskalkulia oraz dysgrafia i dysortografia. Dlatego wspieramy dzieci i uczniów stosując nastepujące:

  • Metody usprawniania funkcji percepcyjno – motorycznych
  • Metody usprawniania pamięci i koncentracji
  • Metody usprawniające pisanie i czytanie
  • Metody rozwijające inteligencję matematyczno-logiczną
  • Metody rozwijające inteligencję wizualno-przestrzenną
  • Metody afirmacji i relaksacji

Program terapii i rozwoju oferuje szerokie spektrum i różnorodność gier oraz zabaw dla dzieci na każdym poziomie edukacji. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie gry rozwijające:

  • kreatywną wyobraźnię
  • umiejętność odczytywania symboli
  • umiejętności komunikatywne
  • elastyczne myślenie
  • twórcze rozwiązywanie problemów
  • samoregulację i poczucie własnej wartości

 

Terapia pedagogiczna indywidualna
60 zł / 60 min – 1 spotkanie (KARNET: 200 zł)
50 zł / 45 min – 1 spotkanie (KARNET: 150 zł)
35 zł / 30 min – 1 spotkanie (KARNET: 105 zł)

Diagnoza pedagogiczna 
Zapraszam Rodziców i ich dzieci do badania pedagogicznego – diagnozy dojrzałości szkolnej. Badanie trwa około 1,5 – 2 godziny i zostanie przeprowadzone w Waszym domu, w spokojnej i ciepłej atmosferze, oszczędza to dziecku stresu i nie powoduje nadmiernego zmęczenia. Badanie ma na celu określić dojrzałość umysłową, fizyczną, społeczną i emocjonalną dziecka.

Czas: 2 x 60 minut + omówienie diagnozy
Cena: 150 zł / badanie

 

W pracowni nie wydaje się zaświadczeń o mocy orzeczeń psychologiczno – pedagogiczych, natomiast opracowujemy szczegółowe opinie pedagogiczne na podstawie wielostronnej i wnikliwej obserwacji dziecka (Bateria 5/6 – diagnoza rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>